wtorek, 11 września 2012

Moje ulubione zapachy :)

Witajcie :)

Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje ulubione perfumy. Jestem osobą, która uwielbia perfumy, zakochuję się totalnie i bez pamięci. Mam dosyć sporo zapachów, natomiast niektóre leżą i są używane bardzo rzadko, bo nie pasują mi, a jest mi żal oddać lub po prostu wyrzucić. Niestety zdjęcia znowu nie są mojego autorstwa, postaram się jak najszybciej odzyskać aparat, żebym mogła pstrykać fotki bez opamiętania. Ceny, część opisu oraz zdjęcia pochodzą ze strony www.perfumeria.pl  Miłego czytania :)


Davidoff Game, cena 93 zł za 100ml

Bardzo lubię ten zapach, jest idealny na lato. Słodki i jednocześnie lekki. Doskonały na dzień jak i na wieczorną letnią imprezę. To moja druga buteleczka i planuję zakup kolejnej, bo naprawdę uwielbiam ten zapach i doskonale się w nim czuję.

Nuta głowy: jabłko, morska bryza i cytryna.
Nuta serca: biała lilia, frezja i egzotyczne drzewa.
Nuta podstawowa: drzewo sandałowe, drzewo cedrowe i piżmo.



Dolce&Gabanna The One, cena 260 zł za 75ml

Jak dla mnie zapach niesamowicie ekskluzywny, idealny na święta, wyjście do teatru czy wieczorną romantyczną kolację. Bardzo go oszczędzam, bo jest bardzo drogi, chociaż dostałam już kolejny flakonik na urodziny.  Wiele osób mówi mi komplementy kiedy mam na sobie ten zapach. Kiedyś kolega, z którym byłam w kinie, powiedział, że nie mógł się skupić na filmie, bo tak mu się podobały moje perfumy, że cały czas je wdychał :) Jeśli tylko finanse mi pozwolą na pewno będę sobie kupować te perfumy.
 
Nuta głowy: mandarynka, bergamotka, owoc lychee i brzoskwinia.
Nuta serca: jaśmin, lilia, konwalia i śliwka.
Nuta podstawowa: wetiwer, wanilia, ambra i piżmo.



Davidoff Echo, cena 130 zł za 100ml

Kolejny zapach marki Davidoff. Kupiłam kiedyś zupełnym przypadkiem i bardzo przypadł mi do gustu. Również fajny na co dzień, na randkę lub do pracy. Nie jest świeży, słodki ale nie duszący. Właśnie czaję się na kolejną buteleczkę :)

Źródło perfumeria.pl: "Początek zapachu stanowi aromatyczna nuta grappy, która rozwija się w nieskończoność. Intensywność pierwszego akordu łagodzi białe piżmo, natomiast soczysta malina granita dodaje świeżości. W środku kompozycji umieszczono klasyczne nuty kwiatowe irysa i osmanthusa. Całość dopełnia zmysłowy amber i kwiat oxalis."


 Elizabeth Arden Green Tea, cena 62 zł za 100 ml

Ostatnio kompletnie oszalałam na punkcie zielonej herbaty. Jej zapach jest wprost oszałamiający. Pierwszy raz powąchałam tych perfum w Super Pharm i odleciałam. W zeszłym roku dostałam od mojego mężczyzny na urodziny, dlatego mam do nich taki sentyment. Ostatnio kupiłam sobie drugą, tym razem większą buteleczkę. Dzisiaj aż przyjemniej mi się pracowało dzięki temu zapachowi :)
 
Nuta głowy: kminek, rabarbar, cytryna, pomarańcza, bergamotka.
Nuta serca: zielona herbata, mięta, jaśmin, goździk, koper, seler.
Nuta podstawowa: mech dębowy, piżmo, biała ambra.





Jako zapachowa maniaczka w sferze moich marzeń są też inne perfumy. Najbardziej marzę o tych trzech buteleczkach perfum :)

Calvin Klein Obsession Night, cena 122 zł za 100 ml (na www.iperfumy.pl)

Głowa: korzeń arcydzięgla, bergamotka, nuty kwiatowe, mandarynka
Serce: jaśmin, róża, gałka muszkatołowa
Podstawa: drzewo, bursztyn, fasola Tonka i wanilia, drzewo sandałowe
Thierry Mugler Alien, 302 zł za 60ml


Źródło perfumeria.pl "Kompozycja Alien przynosi spokój, radość i optymizm. Zapach otwiera kojąca nuta indyjskiego jaśminu Sambac. W nucie środkowej dominuje czarujący aromat drzewa kaszmirowego. Całość uzupełnia zmysłowa biała ambra."








Guerlain Aqua Allegoria Mandarine Basilic, cena 265zł za 125 ml


NUTY ZAPACHOWE: ambra, bazylia, bluszcz, czerwona pomarańcza, drzewo sandałowe, klementynka, kwiat pomarańczy, mandarynka, piwonia, rumianek, zielona herbata


 To by było na tyle, mam nadzieję, że kiedyś spełni się moje marzenie i uda mi się kupić moje wymarzone zapachy :)

A Wy macie swoje ulubione perfumy? Chętnie o tym poczytam.

Pozdrawiam,
Kasia :)

1 komentarz:

  1. Zielona herbata rzeczywiście świetny zapach mimo, że jakoś specjalnie nie przepadam za nią to ten zapach mi się szczególnie spodobał. Drugim fajnym zapachem jest Thierry Mugler Alien, ale niestety szkoda, że taki drogi:/

    OdpowiedzUsuń